Leo Kulaš, rodák z chorvátskeho mestečka Metković, vyštudoval kostýmový a módny dizajn na Akadémii výtvarných umení v Belehrade. Od roku 1983, keď vytvoril prvé návrhy kostýmov, navrhol kostýmy k viac ako 200 divadelným hrám, baletom, operám, filmom a televíznym programom. Spolupracoval s významnými režisérmi ako Eduard Miler, Diego de Brea, Matthias Davids, Plamen Kartaloff, Janusz Kica a s renomovanými divadlami ako Štátna opera v Hannoveri, Thalia Theater v Hamburgu, Landestheater v Linzi, Štátna opera vo Viedni, Lotyšská národná opera či Veľké divadlo v Moskve.
Z tvorby posledného obdobia treba spomenúť kostýmové návrhy k muzikálu Bedári a k opere Elektra (Sofia Opera, 2020).
S choreografom Edwardom Clugom spolupracuje už vyše dvadsať rokov. Okrem iných navrhol kostýmy k jeho raným dielam Tango (1998) a Radio & Juliet (2005), ale i neskorším baletom ako Patterns in ¾ (2019, Stuttgart Ballet), Carmina Burana (2019, Les Grands Ballets Canadiens de Montréal) či Aperture (2019, Nederlands Dans Theater). V sezóne 2022/23 navrhol kostýmy ku Clugovmu celovečernému baletu Coppélia pre Theater Basel.
Za kostýmy k inscenácii Božská komédia (Slovinské národné divadlo v Maribore) získal cenu Mariborského divadelného festivalu a Prešeren Fund Award, za kostýmy k inscenácii Das Käthchen von Heilbronn cenu Divadelného festivalu v Maribore.